V.32

Idag går jag in i veckan 32. Helt otroligt vad snabbt det går men samtidigt känns det som en evighet kvar tills vårt datum. Tankar kring förlossningen... Jag är lugnare kring det än vad jag trodde jag skulle vara. Jag försöker förbereda mig mentalt så mycket som möjligt. Målbilder och positivitet kring det hela är viktigt. Knip övningar, lite hemma yoga ibland och så övar jag även på olika andningstekniker som vi fått lära oss på profylax kursen och sen har jag ju den underbara gravidvattengympan en gång i veckan. Mysigt att få träffa andra gravida och att få känna sig som en fjäder i vattnet.

Bild från v.16 om jag inte minns fel. Då tyckte jag att magen va stor. Och nu är den ENORM haha
3
Felicia

Sv: hon är 7 månader :)

Svar: okey :) jättesöt
susanas.blogg.se

Sabrina

söt mage :) och grattiiis

Svar: tack så mkt :) grattis själv. du väntar också din första va?
susanas.blogg.se

vanja

så fin blogg :)

Svar: tack så mkt :)haft en bra helg?
susanas.blogg.se