Denna veckan.

Har flugit förbi. Just nu sitter jag och kollar på tv, Berg och Meltzer i Amerika. Dom är så himla härliga!! 
Idag är det redan Torsdag, i Måndags hängde vi i Floda då mannen skulle klippa sig. I Tisdags gick jag och Emilio till Allum för att fika med en kompis och hennes lille pojk som är en vecka äldre än Emilio. Pojkarna var supersnälla och sov sig igenom hela vistelsen och vi kunde luncha och strosa runt i lugn och ro. 
Och igår hade vi en slappis dag. Vi gick upp strax efter 12.00 och jag gick i pyjamas heeela dagen, det var riktigt skönt att bara slappa och inte göra någonting. Bara mysa med min prins. Idag fick vi besök utav en gammal barndomsvän till mig. Det var hur kul som helst, vi snackade massa skit och gamla minnen. Emilio var så snäll, han njöt lika mycket som mig utav sällskapet då han var toknöjd hela tiden.

Imorgon ska vi gå på Baby och Barn Mässan på Svenska Mässan. jag ska möta upp mina föräldrar och min Mormor i stan och sedan ska vi hänga på Mässan. Vi ska även passa på att pussa på pappa Marcus som jobbar där.