Våran helg.

Måndag kväll och vi sitter i soffan och kollar på Ifk-Aik på tvn. Min helg var kanon! Trots att mannen jobbat. I fredags mötte vi upp Mamma, pappa och mormor i stan för att gå på Baby & barn mässan. Jag blev besviken då jag trodde deb skulle vara bättre men det var kul att kolla in den ändå. Efter mässan gick vi till en restaurang i närheten och åt middag. Det var Emilios första restaurangbesök och det gick kanon trots att han var lite grinig och inte kunde komma till ro.
 
På lördagen hade jag bilen så jag och Emilio åkte till Skene för att hänga med la familia. Mina syskonbarn var också där. Vi gick en promenad, satt på altanen och hade det riktigt mysigt hela dagen!! 
Och igår var jag sjukt seg hade ingen ork till att göra något men eftersom det var så fint väder fick jag dåligt samvete över att bara lata mig så vi åkte och mötte upp en kompis och var med henne en stund innan vi åkte tillbaka hem för att laga matlådor till gubben. 
En härlig helg med andra ord.