Office inspo

Åh ni förstår säkert att jag längtar ihjäl mig tills det är dags att öppna dörren till vårt radhus. Det går inte en dag utan att jag tänker på det och blir alldeles varm i kroppen. Äntligen!! Vi som letade och letade och när vi hade lagt det på is för att fokusera på annars så kom det!!! Vi flyttar till större så vi kommer ha ett rum över. Det ska få bli ett kontor fram tills när det kommer behövas till annat.... Jag har länge velat ha ett litet kontor så att jag kan ha mina grejer samlade och jobba med datorn mer bekvämt än att halvligga i soffan. Något i den här stilen vill jag ha:






Ljust fräscht och organiserat. Hyllor med förvaring och massa fina plancher eller utklipp. Samtliga bilder är lånade från Pinterest. 

2
Izza

Gud så fint och fräscht! Så vill jag ha det :)

Svar: Jaa eller hur!!
susanas.blogg.se

Annsoh

snyggt!! fina bilder!

Svar: Ah det tycker jag med! Vill gärna ha så fint 😍
susanas.blogg.se