Powerwalk

Hej. Vilar lite och samlar energi till att städa köket och styra upp nått mellanmål till mig och prinsen som vilar. Vi har vart ute på en promenad med stopp på lekplatsen vilket Emilio tyckte var jättekul. Jag var inte alls motiverad till att gå min powerwalk idag jag hade hellre stannat hemma men genom att sitta hemma kommer jag inte nå mitt mål! På fredag kommer första veckans sammanfattning på hur det har gått för mig och resan mot mitt hälsosamma liv. Nu ska jag fixa mellis, äggröra med bacon och en stor kaffe med grädde får det bli. 




1
Mirre

har också börjat powerwalka vill också bli lite hälsosammare och ja man ska hitta motivationen var gång bara hehe.

Fixade också köket i helgen och röjde ur ur skåpen, skönt då man får gnistan att göra det ibland =D

Svar: Vad härligt! När man väl kommit ut är det ju härligt tycker jag :) alltid kul att fixa hemma :)
susanas.blogg.se