Dejtboxen

Hej på er. För ett tag sedan fick jag hem ett jätteroligt paket. Jag har i samarbete med Dejtboxen fått möjlighet att testa deras Dejtbox för juni månad. Det är en ny tjänst som precis lanserats och passar alla som vill krydda till kärlekslivet lite. Jag och min sambo har sedan vi fick barn blivit extremt dåliga på att gå på dejt och göra roliga saker bara vi, med Dejtboxen får vi hjälp med att få till det extra mysigt på hemmaplan. 
 
Dejtboxen kostar endast 199kr/månaden (ingen bindningstid) och innehåller en mysig dejt för dig och din partner. Man får hem instruktioner och tillbehör för att kunna utföra dejten tillsammans på bästa sätt. Ett jätteroligt och spännande koncept. Jag log bredd under hela tiden jag packade upp min box och kände mig som en nykär 16 åring. 


Månadens dejt: Massagekväll. En massagekaka, doftljus för att komma i stämning och lite choklad följt av en lättläst instruktionsbok. 
 
 
 
Varsitt uppdragskort, ett till mig och ett till min sambo. Vi, eller jag har bestämt att vi inte får läsa varandras. vi ska utföra uppdragen utan varandras vetskap för att göra det hela mer spännande, mitt uppdrag är jätteroligt och kärleksfullt! 
 
 
 
Jag kan varmt rekomendera Dejtboxen till er som vill sätta en liten guldkant på vardagen, det är lätt att köra fast i en relation men med boxen får man hjälp på traven. Jag kommer uppdatera er när vi fullföljt vår dejt. Någon av er som testat? HÄR kan ni beställa er egna Dejtbox.
Love Amor kärlek - dejtboxen - samarbete
9
Days by Johanna

Såg reklam för det på instagram i helgen och tänkte först avd nu, men så läste och och kände, skit bra. Speciellt som småbarnsföräldrar där man inte kan komma iväg så lätt. Så tänkte jag skulle beställa en :)

Samma här, försöker med använda så lite läkemedel det går på mig själv och Hugo.

Sarah

Va kul att du vart nöjd me boxen :)

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

vilken kul grej

Gabriella

Vilken rolig grej och skönt att du är nöjd!!

mallan

Åh, dejtboxen låter riktigt rolig :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

kul :D

Boel

Haha vilket roligt initiativ! :D
Vilket fint nagellack du har btw :D

Amanda

Så rolig box! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh vilken fantastisk idé! Ska absolut kika in den :)