Happy girl

God kväll på er. När jag kom hem från dagens event låg mini och sov så jag och mannen har haft lite egentid nu på kvällen. Det hände sällan. Vi kollade på gårdagens Parneviks avsnitt. Så himla tråkigt att det var säsongsavslutning. Älskar verkligen den familjen, de är ju då himla härliga!! Man kan se både första och andra säsongen på ViaPlay. 

Ikväll lägger jag mig med ett leende på läpparna, både igår och idag har vart fantastiska dagar! Välbehövligt gött flow!! Speciellt när det vart jobbigt med sjukdom och skit med jobbet...
 Igår kom två bud med grejer till Social Media Lift eventet som jag och Liselotte anordnar. Igår fikade vi (jag & Liselotte) och checkade av läget inför vårt event. Det känns så roligt och spännande att saker och ting börjar klarna och att vi bockat av det mesta av vår to do list! 

Idag var jag ju på ett event i Kungsmässan, jag träffade ett gäng härliga bloggare och fick sådan go känslans hela kroppen. Så mycket motivation och pepp!! Jag kommer skriva mer om eventet framöver. 

Nu ska jag krypa ner bredvid min lilla busunge som tagit över vår säng. Just nu är bloggen under ombyggnad och den kommer få ett g r y m t utseende snart. Puss på er!! 



2
Tessochlex

Fina du, så himla kul att ses idag. Gott med ett härligt flow, hoppas det fortsätter 👏🏻

Svar: Ja verkligen 💕 Det hoppas jag med kram
susanas.blogg.se

Emelie Babunovic

Kul att ses igår! Attans att jag glömde anmäla mig till eran event. Tror ni kommer fixa något alldeles extra.
Ha det gott!

Svar: Hej ja det var trevligt! Åh vad synd att du glömde det, verkar dock vara flera som gjorde det hehe. Det kommer bli en kanonkväll Jag hör av mig om någon droppar :)
Kram
susanas.blogg.se