Bloglove - Dixi Wonderland

Nu tänkte jag börja med mina bloglove inlägg igen efter en tids uppehåll. Jag har kommit över så många inspirerande bloggar som jag vill dela med mig av. Jag själv älskar att få bloggtips så jag hoppas ni också uppskattar det. 
 
Dixi Wonderland, en nyfunnen favorit som är toppbloggare hos VIONE. Hennes blogg innehåller mycket mode, skönhet, fina outfits, vardagsinlägg, videos och massa härliga bilder. En blogg med fina bilder får alltid mitt hjärta att slå lite extra och hos Dixi får man verkligen ta del av ljusa underbara bilder. Hon verkar vara en riktig härlig tjej. Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.
 
 
Har ni någon blogg ni vill tipsa mig om eller kanske vill att jag ska tipsa om er? Kommentera isåfall, kram!
bloggtips - bloglove - nätkärlek - susanasblogg
6
ajlimullersandvik.blogg.se

Jag gillar också hennes blogg väldigt mycket, och hennes Youtube-kanal med :D

sv: Men tack så himla mycket, jag äääälskar verkligen min nya design :D :D :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Och angående klänningarna så blev det ett tredje alternativ, ett lite gulligare eller vad man ska säga -inte lika sexig ^^

annelie

ja spanar in hennes blogg då och då :D du får gärna tipsa om min :D

Emma

Åh men vilken kul idé!!

sv: hahah jaa barn verkar ju ha en tendens att skita ner sig, de har väl någon förkärlek till det där med smuts och kladd =) men underbart med trädgård sommartid ju!

Sarah

tack nej jag köpte den =)

Sofié Leifsdotter

Åh jag behöver verkligen tips på bra bloggar! Gärna lite udda också hehe.

Svar: får försöka hitta såna bloggar hehe tippsa gärna om du vet nån
susanas.blogg.se