Wednesday

God morgon på er! Startar dagen med en enkel och god frukost på balkongen. Så skönt med morgnsol på baksidan och sol hela fm och kvällen på altanen. Mini är på föris och min dagens to do list är nästan obefintlig. Jag ska skriva klart lite saker inför eventet, hämta en lapp på mitt jobb och sen närmare 14 snåret ska vi, jag och mannen på utvecklingsamtal på förskolan. Det ska bli spännande att höra vad pedagogerna har att säga om minis utveckling. Vi har själva märkt en stor utveckling sedan han började föris i höstas. Alla pedagogerna gör ett fantastiskt jobb varje dag! Vardagshjältar 

Vad har ni för planer idag? 

 
 





7
Veronica

Vilken härlig start på dagen :)

Emma

Gott med svenska mackor!! :-))
Kram från Italien, Emma :-))

Netti Starby

Åh vad underbart med frukost på balkongen och det skulle jag också vilja göra! Kram

FELICIA[17år & rullstolsburen ]

SV: Visst är dom! :D Jag älskar dom längst ner i mitten haha =D

Ser ut som en jätte underbar morgon!! Hoppas dom bara har bra saker att säga om din lilla '' minis '' =)

FELICIA[17år & rullstolsburen ]

SV: Visst är dom! :D Jag älskar dom längst ner i mitten haha =D

Ser ut som en jätte underbar morgon!! Hoppas dom bara har bra saker att säga om din lilla '' minis '' =)

Fanny

Vad skönt att du inte haft så mycket att göra idag! :)

Emma

men åååh fantastiskt!! önskar verkligen jag hade en balkong, hade varit så underbart att kunna njuta av morgonsolen =)

sv: åh okej tack! brukar också redigera i vsco men vet inte hur man skickar över bilderna via wifi, så blir mest mobilbilder ja redigerar =/