Blogg.se gör om och gör rätt!

God kväll på er. Vi har spenderat eftermiddagen hos minis farmor idag. Vi bjöd in oss själva och önskade äkta svensk husmanskost till middag. Potatis, köttbullar med lingon och sås blev det, sååå gott.

Ni som bloggar på blogg.se som jag gör har väl inte missat app uppdateringen de gjort? Vad tycker ni om den? Jag tycker det är väldigt roligt att de äntligen utvecklar appen men jag måste säga att den inte är redo än, jag saknar många funktioner som fanns på andra appen som är en självklarighet för oss bloggare! Tänkte lista de sakerna jag saknar, jag har mailat till blogg.se med min feedback och hoppas de löser detta snart. Jag älskar ju portalen men har mina funderingar på att flytta till någon annan portal...

• Jag saknar att man inte kan se vilket inlägg ni kommenterat. Alla nya kommentarerna hamnar efter varandra. Förr kunde man se vilket inlägg ni kommenterat.

• Att man inte kan redigera ett utkast i mobilen som jag skrivit via datorn, så dåligt!! Ibland kan jag ha flera inlägg i utkast som jag skriver på under flera dagar och publicerar när jag tycker de passar bäst men nu går inte det.

• Att man inte kan skriva med tjocka, smala, understrukna, överstrukna eller kursiverade bokstäver. Det kunde man ju innan?

• Att man inte kan se det färdiga inlägget på förhand, funktionen finns ju i appen men för mig händer det ingenting, det blir bara vitt.

 

Vad tycker ni om appen? Har jag missat något som man kan göra men som jag skrev i listan att man inte kan, rätta mig isåfall och skriv gärna hur man gör. Att man kan lägga in bilderna bredvid varandra tycker jag är bra men jag tycker att man skulle kunnat utveckla den funktionen mer. Den känns väldigt "tråkig" Jag vet inte om ni bloggat hos Nouw någon gång men deras app är den bästa jag haft.

Hoppas blogg.se tar till sig all feedback och uppdaterar funktionerna för att då kommer denna portalen vara bäst, jag gillar ju den för att man kan ha en helt egen blogg med unik design, det finns bra forum, bloggspaningen för att upptäcka intressanta inlägg, PRO tilläggen, alla de snygga designerna man kan ta del av och massa andra grymma funktioner!

 
6
JoJo

det är trist när ens bloggportal uppdaterar sidan/appen och man inte blir nöjd. så var det när jag bloggade på devote. därför bytte jag till nouw och det ångrar jag absolut inte att jag gjorde :)

sv; ingen fara, jag svarar själv sent då jag inte har nån motivation till bloggen just nu. :/ härligt att ni hade det så bra på kreta! :D

haha nej nej, det blev inte 200 på rad, men sammanlagt och det är rätt jobbigt ändå x'D
min midsommar var väldigt härlig. hoppas att eran också var det :)

Gabriella

Åh så tråkigt att du inte är nöjd, har hört mycket klagomål angående den där appen på många bloggar. Hoppas att de löser det!!

Cissi

Saknar också de funktioner som du listat... Var med och "provkörde appen" och påpekade alla de sakerna redan då, innan den släpptes till alla "och de jobbar på det" :/

sv. Efter dop/bröllopet åkte alla hem till oss. Vi hade samma vår köpt radhus så vi höll till i trädgården. Hade dukat upp buffé och så fanns det vin till de som ville ha. Sen hade vi bröllopstårta och kaffe. Sen fick folk göra som de ville helt enkelt. En del hade planer (dop brukar ju inte ta så lång tid), många hade småbarn som skulle i säng och en del stannade. Bland annat min kusin och hans fru (de visste att de skulle på bröllop eftersom de inte rest till Sthlm för ett dop)
Vi hade börjat att planera bröllop men kände att det drog iväg både med kostnader och att alla hade så himla mycket åsikter och synpunkter på allting. Genom att göra det "i smyg" fick vi en fest som verkligen passade oss.
Sen var det några (speciellt makens singelvänner) som tackade nej och inte prioriterade ett dop. Där får man ju väga för och emot om man ska trycka på att man VERKLIGEN vill att de kommer, men då riskerar det ju att läcka ut att det inte är ett vanligt dop...

Sarah

De e så tråkigt när de kmr nya uppdateringar som e sämre :/
Devote har uppdaterat sin sida o den e asjobbig.. Man ser inte kommentarerna som man ska, kan inte radera inlägg lr nåt :/

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag bloggar aldrig via mobilen, men jag skulle gärna vilja kunna, vid behov... Besvärligt att inte kunna färdigställa utkast från appen :(

My

Det du påpekar håller jag med....funderar på att flytta jag med.

Svar: jag gillar nouws portal men önskar de förbättrar blogg.se appen igen,
susanas.blogg.se