Fruktspett

Hej på er. Tack för responsen på gårdagens inlägg. Det kändes inte en dag försent att posta. 

Solen skiner och vi sitter i varsin solstol och läser lite medans maten ska bli klar. Mini sover gott i vagnen och vi har spenderat förmiddagen med att fixa klart häcken och grejat utomhus.

Dagens mellis efter lek och bus i poolen blev fruktspett!! Så enkelt och gott. Senare ikväll ska vi grilla, jag och mini ska baka tårta för att fira Nationaldagen. Jag tycker att alla svenskar borde bli bättre på att fira denna dagen. Inklusive mig själv. Firar ni Sveriges nationaldag på något sätt? 





5
Zaisha <3

va mysigt :) gott med frukt och grönsaker :)

Gabriella

Åh så gott!!

Tilda Barkselius

Åh så gott med fruktspett!

Miss Baby Peaches

Jag var på ett firande för första gången detta år. Dagen i sig kändes mysig men det kändes konstigt att "fira" dagen då man många ggr får så mycket skit för det now days och om man säger det hägt får man höra så man nästan skäms. Helt sjukt att det är så.

JoJo

frukt är ju bara så gott :)

sv; haha ja det blev lite fel där. sorry :P

ja, jag tycker också att borstarna nästan är för snygga för att användas. hehe :)