Good vibes only

Hej fredag och helg! Usch idag har jag känt mig så bitter och negativ nu på morgonen/förmiddagen. Huset har sett ut som bomben och med en liten herre som springer överallt och ingenstans och stökar ner gör att man får djupandas några extra gånger!

Nu har vi iallafall städat och ska strax äta lite mellanmål innan vi tar en promenad, lillen behöver sova och jag behöver frisk luft och positiv energi. Härligt att solen kikar fram idag, har ni sol eller mulet? 




Önskar er en trevlig helg vänner. Stor kram! 
8
jessy

Va fint du har det! :D

- Åh, jaså va kul! Ska bli spännande och se ditt inlägg sen då :D

Days by Johanna

Här är det mulet, men varmt :)

Anita

Fint med Aloe vera !

ajlimullersandvik.blogg.se

jag har också städat, till spöregnet utanför!! >.<

SKOGSRAAH

Så fint ni har det!

Gabriella

Såå fint, skönt med en promenad!!

My

Mulet och så vätnar jag ösregnet som de lovade att de skulle komma imorgon. Planen är att besöka Lund på söndagen och kanske ha picknick och träffa en kompis.

corneliaeriksson.blogg.se

Vad fint! Gillar de där husen, så snygga! Har klickat mig runt här inne ett tag nu och åh, vilken mysig och trevlig blogg du har! Hoppas du får en fin vecka :)