Uteplatsen

I hörstas förra året blev vi äntligen med detta mysiga radhuset. Vi har velat bo i detta området sen vi fick Emilio och efter många budgivningar som gått åt skogen kändes det som att vi aldrig skulle kunna köpa något här. 

Men plötsligt hände det och vi fick köper vårt drömhem (för nu). Vi älskar området och är så nöjda med vår enplans fyra med både balkong, gräsmatta och nu en underbar altan!! 

Min fantastiska pappa har gjort ritningen och räknat ut allting helt själv och med hjälp av min sambo har de byggt detta så jäkla bra!! Fem dagar tog det för dem att riva den gamla ruttna lilla uteplatsen som fanns och de kämpade som djur för att få till grunden i den steniga marken. 

Vi ser fram emot många härliga stunder på vår nya uteplats och längtar tills min födelsedag då ska vi ha grillfest med hela familjen❤️ 







Nya utemöbler har vi fått i födelsedagspresent av svärmor och mannens mormor. Nu saknas allt piff, blommor, ljusslingor och en fika bänk till prinsen. Vi kommer att köpa en stor markis också men har tänkt vänta till hösten då de förhoppningsvis har lite rea på dom. Visst blev det bra? 
6
Miss Baby Peaches

Vad skönt med så stor altan!

Jeanette

Härligt när det blir som man önskar.

Sv: Tycker jag du ska göra :)

Skogsraah ☾

Kommer nog bli riktigt fint!

Linda

Härligt!!
Svar:Förstår det, så kul ju! Åh du hittar säkert ngt fint! Imorgon skall jag shoppa lite är tanken! Har ett par wanties som jag vill ha!Ses snart då!

ajlimullersandvik.blogg.se

Men wow, vilket jobb! Makalöst :D :D

Emma

men åh! så himla underbart att ha altan sommartid, att sitta ute i solen och äta frukost är bannemig de bästa ja vet!

sv: aha då förstår jag!! verkar ju smart o smidigt! du vet inte om vsco finns som program till datorn annars? :D