Lördagsmys

God kväll på er vänner. Idag har vi vart hos min syster på kalas för min systerson som fyllde nio år. Mysigt att träffa familjen och så roligt för kusinerna att busa tillsammans. Nu sover mini gott så jag och mannen har plockat fram lite gott framför gladiatorerna. Kex, frukt och bubbelvatten. 

Imorgon kommer min pappa och mina bröder hit för att påbörja altanbygget. Först ska det befintliga rivas och rötterna på häcken jag klippte ner för ett tag sedan ska bort. Jag kommer ta före och efter bilder så ni får hänga med på förvandlingen. Trevlig kväll på er ❤️






11
Ewelina

Skitsnygga bilder!

SOFIA

Åh vilka mysiga bilder :)
sv: Jag har skrivit ett inlägg där jag förklarar vad det är jag gör i Paris haha, in och kika om du vill :)

JUNITJEJ

Så gott det ser ut!

Så kul med altanbygge!

Sofia

åååh gott!

Matilda Berlin

Men herre vad gott det ser ut! För att inte tala om hur fint? =)

Erika

Åh vad spännande :)

JoJo

så fina bilder. ser mysigt ut! :)

sv; hehe härligt att sonen blev så nöjd med innehållet från goodiebagen! :D

hoppas att du har en fin helg! :)

Emma

åh så underbara bilder! där kan man verkligen snacka om lördagsmys ;)

Sandra'

Så gott med jordgubbar :D och spännande med altanbygge :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Men mums vad det där såg gott ut!

MATILDA ROSQVIST

Så gott :D