Dagens Mini

Hej på er. Den senaste tiden har lilla loppan blivit väldigt mammig. Det är bara jag som gäller och ska någon annan hjälpa till då blir han arg. När det är på hans villkor funkar det med andra personer. Många säger att det kan vara så att han känner på sig att jag är gravid. Eller så kan det ju vara för att jag är hemma hela tiden. Blev era barn mer mammiga när ni väntade nummer två?? 
Lämningarna på dagis denna veckan har slutat i tårar varje gång så idag när jag inte hade några direkta ärenden att göra så fick mini stanna hemma med mig. Vi har haft en mysig förmiddag tillsammans och ska snart bege oss ut. 

Lilla spexaren älskar att gå med sin morgonrock hela tiden när vi är hemma. Detta är dagens outfit:
Farars tröja från Lager 157, leggins från Mini Rodini, mina tofflor som jag hade på BB och hans Blixten Mcqueen morgonrock som är några storlekar för små!! 






barnfamilj - familj - gravid2016 - storebror
1
My

Barn kan faktisk plocka upp saker vi inte kan förstå. Han kanske är smartare än vad du trodde? Det är bara att bita ihop och ta dig igenom den här perioden/fasen.

Svar: Ja det skulle jag säga att alla barn är hehe aå svårt att förstå dem ibland. Jag har inget emot att han är mammig de är mer jobbigt för resten av familjen men de har blivit bättre faktiskt :-)
susanas.blogg.se