Fem veckor.

Igår blev Emilio fem veckor. Det går snabbt nu tycker jag. Det känns ju som det var igår han föddes lillebus❤  Han fyllde som sagt fem veckor igår och det hände en fantantiskt sak. Lillegrisen låg i sängen i bara blöja och sprattlade runt som han brukar. Jag vände honom på mage för att han skulle träna nacken lite och rätt vad det var vände han sig tillbaka på rygg alldeles själv!!! Jag blev så stolt, vår lilla prins är sååå duktig för att vara så liten. 
Nu är han på promenad med sin pappa och farmor. Jag stannade hemma för att sova men det är omöjligt. Saknar ihjäl mig efter honom. Detta är första gången jag är utan honom och det känns sjukt jobbigt. Det låter kanske löjligt men det är sanningen. Mammas prins ❤ Undra hur det kommer gå i sommar när jag ska jobba lite.... Vill inte ens tänka på det :(