Goodiebag x3.

Vi fick med oss tre fullproppade goodiebags från Rituals Mama Eventet i Söndags. Flera kända och några okända märken för mig. Jag hade typ kramp i armen efter att jag kånkade runt på alla påsarna haha!! Dessa sakerna fick jag. 
Film, bok och målarbok från stadens hjältar, rabattcheck från babyland och en gosefilt samt ett vagnhänge. När Emilio var liten hade han ett liknande som han fick på BB utav sina kusiner.  
Tassa mockasiner, umami teaser (vi använde våran flitigt när Emilio började smaka) och flask termoband med mera fick vi utav Careb AB. Helt grymma grejer, termoband visste jag inte ens att det fanns. Det är en ett termometer band som man sätter på nappflaskan, bandet blir vitt om inehållet är för varmt för att ge till ditt barn. Och när det är grönt är det rätt temp! Superbra om man är lite osäker på temperaturen! Det var vi i början de gånger Emilio fick flaskan.

Puffar och smoothie från Ellas kitchen, alltid vlommet hemma hos oss. Min lilla kille älskar alla deras produkter!
Rabattcheck, vattenspegel och en sprutbåt från linneashopen. Perfekt till Emilio som ÄLSKAR att bada.
Produkter från Brilliant Smile. solkräm och annan salva från La roche-posay och några rabattcheckar från bland annat lomelina som har massa fina grejer i deras webshop.


Matskedar från Babybjörn och en twistshake flaska från Twistshake, den har jag velat köpa så det var ju perfekt att få en sån! Även frukt stänger från Castus och en bok till min boktokiga bebis plus annat som ni ser. Haklapp, rosetter och finaste nyckelknippan som kommer från Ljuvliga stunder.


Det var inte bara grymma barn produkter jag fick med utan även lite vuxen saker, kaffe, goji bär med choklad från superfruit och lite andra vuxensaker från Sinful.

Tre grymma goodiebags med fantastiska saker till oss alla i familjen Hagström. Vi blev glada allihopa. Vissa utav sakerna har vi hunnit testa och det kommer separata inlägg på vissa av dem så håll koll i bloggen om ni vill veta mer! Återigen grymt fixat Elin och Sandra! Tusen tack för att jag fick vara med och tack alla sponsorer för alla de fina sakerna!
event - goodiebag - ritualsmamaevent
3
Sandra

Vad kul att ni gillade innehållet i goodiebagsen :D
Tusen tack för att du kom :)

Svar: Jaa nöjda allihopa :) tack själv :)
susanas.blogg.se

Alex

Åhh vad fina grejer!

Emelie

Det borde du absolut göra om du där chansen! Paradis för barn :)

Svar: Kan tänka mig det! Dags att börja spara då :)
susanas.blogg.se