Lchf smoothie

Smoothie är ju något bland det godaste och enklaste mellanmålet som finns! Nu när jag äter lchf slängde jag ihop en nyttig lchf smoothie, hur god som helst! Receptet kommer längst ner i inlägget. Tipsa gärna om ni sitter inne på något gott recept.
 


1 dl kokosgrädde
1 dl rysk yoghurt 
1 halv näve hallon färska eller frysta, jag använde frysta. 
Mixa och toppa med lite hallon. 
lchf - lchfsmoothie - smoothie
4
Sarahta

Gud va gott de ser ut!!

Svar: testa att göra den, supergod!
susanas.blogg.se

Mohammedi's | Art, model & designer

gottt!!

Svar: Super!
susanas.blogg.se

Emma

Vilken inspiration du är! Duktig du är... Ser dessutom grymt gott ut. Jag hänger på din utmaning, kan peppa varandra 😀😘

Emma

Vilken inspiration du är! Duktig du är... Ser dessutom grymt gott ut. Jag hänger på din utmaning, kan peppa varandra 😀😘

Svar: Snäll du är! Ja men vad kul heja oss!! 😘😘
susanas.blogg.se