Twentynine

God morgon kära ni! Helt galet att Juli månad redan är här. Idag går vi in i vecka 29. Lillasyster bakas på som hon ska och tar allt mer plats i magen. Det känns verkligen. Hon sparkar hej vilt mest på morgonen och kvällen men även mitt på dagen, det är så himla mysigt. Min halsbränna kommer och går på kvällen, nu var det längesen jag kände av något. Mitt vänstra ben somnar fortfarande till så fort jag ligger ner vilket känns sjukt obehagligt, enligt min barnmorska har jag en nerv i kläm. Och ja förutom att jag får ont i fogarna så fort jag går mycket så mår jag bra!

Idag ska jag och mini på konfirmation i Skene, min lillebror och kusin ska konfirmera sig så vi ska snart börja fixa våra grejer för att rulla bilen först mot allum för att köpa presenter till dom och sedan vidare till kyrkan. Vad hittar ni på idag?

 
 

Förra veckans mage från Kreta.

5
Lovisa (wildisland)

Så mysigt att känna alla sparkar! Jag hade planer på att hänga med några vänner i en park men nu öser regnet ner :(

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Måste vara riktigt härligt med sparkar! :)

♀ Sara Ben's ♀

Hoppas det går bra för din lillebror och kusin! Grattis till dem!:D

Väldigt stor och fin mage du har btw!:D<3

Mallan

Åh men så vacker! Jag kan längta så efter att få vara gravid igen.

My

Jag saknar inte den där med benen....led rätt så mkt av det när jag väntade tvåan. Idag har vi varit och shoppat. Hittade en ny plånbok och lite barnkläder till stora flickan samt en byxa till lilla flickan.