High on life

Att vara tacksam för livet och det man har är någon man lätt glömmer i vardagsstressen. Jag själv har haft många dåliga dagar  emellanåt de senaste och känt att allt vart piss. Men nu har jag däremot känt en stor tacksamhet och lycka till allt jag faktiskt har. Jag är verkligen så glad över vårt hem som vi äntligen kan njuta av precis så som vi drömt om sen vi fick Emilio. Jag verkligen älskar altanen och vår lilla gräsplätt med vårt äppelträd och syrenträd. 

Att ha friheten att bara kunna gå raka vägen ut och att se Emilio busa runt är lycka för mig. Att vi har hälsan med oss och att bebis i magen bökar runt i magen och att ha världens finaste sambo är lycka! 

Att stanna upp och vara tacksam och lycklig för det man har är viktigt, glöm inte det i all stress och all "perfektion" som gärna visas i sociala medier. Gräset är inte grönare på andra sidan, det är grönt där man vattnar det. Puss och trevlig söndag. Tack för att ni läser min blogg och får mig att utvecklas och inspireras varje dag! 





10
Anita

Fina bilder !

Tilda Barkselius

Så bra skrivet för det är så lätt att vi glömmer allt bra vi har att vara tacksamma för!

Amanda Jona [SPONTAN]

Så hima fint och ärligt inlägg!

Svar: Tack fina du!
susanas.blogg.se

JoJo

jag gillar inlägget. du är duktig på att skriva :)

sv; ja jag håller också med om att dom torkar snabbt :) jag fixade naglarna i fredags med ett lack från isadora.
hoppas att du får en fin måndag tjejen!
stor kram <3

JoJo

haha oj, råkade posta fel kommentar i din blogg upptäckte jag precis. x'D så himla typiskt mig :P

JoJo

jag kan verkligen rekommendera the healthy box. jag är typ alltid nöjd med vad deras boxar innehåller :)

nu blev det rätt ;)

♀ Sara Ben's ♀

Gilla på detta inlägg! Bra och så sant precis som du skriver!

Söta bilder för övrigt!^^

Jonna

Hej susy, ren slump att jag hittade dig. Men blev glad att se vilket underbart liv du har skaffat dig. Åh vilken fin son ni har, du och Marcus! Hoppas allt är bra med dig. Vet inte om du minns mig, vi gick i samma klass i gymnasiet och var faktiskt väldigt bra vänner förr. / Jonna, en gammal vän

Svar: hej! Lägg av klart jag minns dig! velat få tag i dig flera gånger men inte lyckats. Hoppas du har det bra, du har väl också en liten son va? Tack så mycket, vi mår bra alla. laddar inför semester. Hade vart så kul att pratas vid eller träffas. stor kram!
susanas.blogg.se

Jonna

härligt att höra! Jag har faktiskt två söner, en på 3 år och en på snart 2 månader :)
Sen har min man en son på 13 år.
Ja det hade det absolut varit!

Svar: Vad roligt, grattis till minstingen. Bor ni i närheten är ni mer än välkomna att komma på middag. Vi bor i Partille numera. Kram
susanas.blogg.se

Jonna

Tack så mycket! Grattis till dig också, ni ska ju ha en liten krabat till också.
Vi kanske kan byta nummer så att vi kan höras på tele istället ? Vore kul attprata med dig efter alla år. Vi bor i Värmland, så det är en bit bort 😋

Svar: Ja precis, vi längtar! Ja självklart, mitt nr är 0701413100. Åh Värmland vad mysigt, det är en bit bort ja haha.
susanas.blogg.se