Ingen uppkoppling

Hej på er. Flygresan hit gick över förväntan och vi är väldigt nöjda med hotellet och utbudet vi hunnit ta del av hittills. Internet har vi inte löst än och jag vet inte om vi kommer göra det heller. Otroligt skönt att inte va uppkopplad faktiskt så vill ni hänga med oss får ni kolla instagram. Där lägger jag upp någon bild då och då. Jag tar igen blogg inläggen om resan på hemmaplan sedan. 

Kram på er från ett soligt Kreta. Tack för att ni kikar in, gillar och lämnar avtryck så himla roligt 💕




3
Boel

Åh så härligt det ser ut :)
Hoppas ni får det super fint i Kreta!

JoJo

så fina bilder. ha en fantastisk resa och njut massor nu! :D

sv; dock gör jag ju inte alla 200 på en gång utan blir sammanlagt under hela träningspasset. men dom sista känns bra i ben och rumpa kan jag ju säga. haha! kram

Ida - foto & häst

Åh så fint!! Ha det underbart nu! :D