It's a...

Sen jag blev gravid har jag haft en känsla av vad som ligger i min mage. När jag väntade Emilio kände jag på mig att det var en pojk. När vi var på RUL såg jag tydligen den lilla snoppen när den svepte förbi. Då hade jag rätt.
 
Den här gången har jag haft känslan av att det är en tjej. Jag har mått så annorlunda och känt mig mer känslosam och visst hade jag rätt!! Vi väntar en liten PRINSESSA. Vi är så glada och lyckliga. Könet spelar självklart ingen roll, vi hade blivit glada för en pojk med men att få en av varje är verkligen min dröm. 
 
Vad hon ska heta har vi redan bestämt och hoppas namnet kommer passa henne när hon är här. Vår älskade LILLASYSTER❤️ 
 



bebis - bebisnummer2 - gravid2016
8
Tessochlex

Men å vad roligt, massor med grattis till er 💞

Svar: Tack fina du ❤️
susanas.blogg.se

Days by Johanna

åh härligt, kul med en av varje :)

Ja testa det, det funka bra på mig, och jag behövde inte ta andra tabletter, detta känns liksom bättre för kroppen

Zaisha <3

låter ju superkul med en liten prinsessa :D grattis :D

Flisan

sv: jamen eller hur hehe :P

Anita

Men åååh, såå underbart!! Stort grattis <3

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så roligt med en av varje! :D

My Chieng

Åh vad roligt! Jag önskar att jag kunde också gissa mig fram på detta sättet.

Eira Mattsson

Men åh! Grattis! <3