VACAY

God morgon på er! Just nu sitter vi på planet till Kreta. Sol, bad och familjemys väntar oss i en hel vecka. Önskar er en trevlig vecka, bloggen kommer jag uppdatera så gott det går. Kram 




Bikini från Åhléns, sandaler från Din sko & solglasögon från Polaroid. 
10
Anonym

Sv: javisst e dom :D

ajlimullersandvik.blogg.se

OMG så avundsjuk jag är!!! NJUT för oss båda är du snäll.

♀ Sara Ben's ♀

Åh vad härligt! Hoppas ni får det fantastiskt!:D Ta massa bilder ^^

Cassandra Haraldsson

Kreta är ju så otroligt fint! :)

Amanda Lindstrand

Så fin bikini!

Gabriella

Såå härligt, hoppas att du får det jättebra!!

Sarah

Hoppas ni får de jättebra där :)

Mallan

Åh njut varenda minut! :) Vilket snyggt mönster förresten

corneliaeriksson.blogg.se

Åhh, vilka härliga sommarbilder! Och vilket fint mönster det var på bikinin.

Days by Johanna

Skala och skiva 2 potatisar, lägg i 2dl vatten och står i kylskåpet över dagen. Innan du lägger dig dricker du detta och så slipper du halsbränna.

Jag hade hemsk halsbränna när jag vänta Hugo och tabletterna jag fick hjälpte knappt, min syrra tipsa om detta, så jag testa. Och jag slapp halsbränna helt! :)