Vecka tjugosju

Idag går vi in i vecka 27, det är bara 97 dagar kvar till beräknad förlossning. Tiden bara springer iväg. Jag känner mig riktigt gravid nu, mitt högra ben somnar stup i kvarten. Precis som det gjorde efter min epidural som jag fick på förlossningen med Emilio. Min barnmorska sa att jag antagligen har en nerv i klämm. 

Annars har jag börjat få ont nedtill när jag går mycket, foglossning? Ingen aning jag hade aldrig det med E så jag vet inte. Jag har även börjat känna av halsbränna på kvällarna men annars mår jag fint. Bebis rör sig mycket vilket är så mysigt och blivande storebror pratar mycket om bebis och gosar mycket med magen. Känner mig så rik på kärlek ❤️ Vi är så nyfikna på hur h*n ser ut.




Foton tagna av Liselotte.

baby - bebis - bfseptember - gravid
7
ajlimullersandvik.blogg.se

Vad bra att du i huvudsak mår bra :) Och vilken otrolig klänning :D

Nej jag har inga planer för semestern i sig, ska ta det väldigt väldigt lugnt :D

Tessochlex

Vilka härliga foton på dig, så himla fin 💞 Tänk att du redan är i vecka 27

Boel

Vad spännande :D jätte fina bilder!

Gabriella

Såå fina bilder och såå himla spännande!! Kram

Days by Johanna

Så fina bilder! Mindre kul med ont, foglossning är inte kul, så hoppas du slipper det. Halsbränna är inte heller kul. Har ett bra tips mot det om du vill ha :)

Flisan

sv: aww tack :D

Flisan

sv: aww tack :D