Bakom kulisserna

Hej på er! Det är alltid lika underbart att vakna till solsken. Jag har lämnat mini på förskolan och idag hann vi med en god och mysig frukost tillsammans innan jag lämnade honom. Så nu ligger jag före i schemat haha!! 

Solen skiner och jag ska städa, besöka Telenor för att lämna min telefon, få nya naglar och packa inför helgen. Vi ska nämligen ut på roligt äventyr, jag och mina killar. Vi ska åka till Danmark och bo på badhotellet The Reef!! Jag har aldrig vart där så det ska bli jätteroligt. Emilio är väldigt peppad. Fredrikshamn i sig är ju väldigt mysigt så jag hoppas på fint väder så att vi kan fota lite och strosa runt i centrum också :-) Har någon av er vart där? Om ni har några tips på restauranger eller sevärdheter kommentera gärna.  Jag önskar er en trevlig torsdag. 

Iskaffe och macka till frukost, lilleman körde på välling och macka. 



Och såhär ser det oftast ut när jag ska fota någonting, en nyfiken liten hand ska alltid vara med. Livet med småbarn, det kräver några extra bilder ibland hehe...


6
Malin

Men muuhums! =)

Emma

men åh vad mycket skoj som händer!! låter som en dag med fullt upp! sv: nej gud nej här i västerås är det nog det gråaste och regnigaste vädret på lääääänge!! hua, så mycket höstväder!

jessy

hahah, va gulligt med handen :D

Zaisha <3

åhh va kul att ni ska bo på badhotell! och jättesöt med handen i bilden :)

Jeanette

Åh vad kul med badhotell :)

Tilda Barkselius

Åh så god frukosten såg ut!