Birthday girl

Vilken helg vi haft! Den har verkligen susat förbi. Vi har hunnit med att göra om klädkammaren, besöka kossorna på Kåhögs gård, handlat nya krukor, planterat, brunchat på Allum, handlat inför helgens äventyr (fick en grym present av sambon) byggt ihop minis nya elbil och haft kalas! 
 
I lördags fyllde jag år, hela 25 år! Jag hade hela familjen på kalas, vi var 20 personer i vårt vardagsrum. Lite trångt men så trevligt. Vi åt gott och umgicks läänge! Vi hann till och med att njuta på altanen innan regnet öste ner. Jag fick många fina presenter av allihopa och först och främst massa kärlek. Så himla kul att ha familjen på besök. Jag hade en fantastisk födelsedag med andra ord.
 
Som ni kan läsa hade vi en underbar och produktiv helg tillsammans. Nu ser jag fram emot en lugn vecka med inga direkta måsten. Jag är trött i både kropp och knopp. Vad har ni för planer i veckan? 
 





10
annelie

åh grattis i efterskott kram

Alice Lindström

sv: den är från Hollister.
Grattis i efterskott!

Amanda Lindstrand

Grattis i efterskott :D och fina bilder!

Malin

Grattis i efterskott!!! =)

Emma

Wohoooo, grattis i efterskott fina du! Vilka härliga bilder :D stort att fylla 25!! tre år kvar för min del hehe :D

Zaisha <3

grattis i efterskott :) härliga bilder också :)

natalia

Sv: Jag går ju i skolan med? Har studiedag, då väljer jag att jobba istället för att bara dega hela dagen :)

Liselotte

Vad är det för kött i ugnsformen? Något bra recept du vill dela med dig av, tro? :)

JoJo

grattis i efterskott! :D jag gillar sonens audi ;)

sv; ja, det är helt galet att jag ska få åka till new york!! :D jag blir borta tors-sön och resan kostar lite under 8000 :)

My

Grattis i efterskott! Denna helg kommer min moster och två av mina kusiner över på snabbesök från USA. Det blir att hämta ut passet för min minsta dotter, handla blöjor, gå på H&M shoppingkväll med syrran. Se till att rensa i balkongen nu och vika tvätten.