Bloggmingel

Igår hade jag lite egentid på kvällen. Jag var iväg på bloggmingel som Bloggmingel.se hade ordnat. Vi höll till på Ruby Roof Top på Scandic Rubinen i Göteborg. Wow vilket ställe och vilken utsikt! Jag hade aldrig besökt deras takterrass förut men kommer definitivt hänga där igen! 

Kvällen bjöd på tävlingar, mingel med olika företag och bloggare som var på plats. Vi fick lite goodiebags och jättegod mingelmat. Vädret var perfekt och kvällen var jättetrevlig! Me&I, Jollyroom, Akademikliniken och Hunkemöller var några av företagen på plats. 

Hunkemöller var för mig ett nytt företag som jag blev smått förälskad i. De hade så mycket fina underkläder och bikinis. Jag har helt missat att de har hela tre butiker i Göteborg. Ni hittar dem i Nordstan, Avenyn och Frölunda Torg. 










En alkoholfri mojito satt perfekt i värmen. Sååå god!

Goodiebags från Akademikliniken, Me&I och Hunkemöller. 

Tack Käthe, Mimmi och Anna för detta eventet. 

bloggmingel2016
3
annelie

häftigt :D

Nazima

Wow, vilka bilder!
Jättetrevligt att träffa dig igen!
Kram

Matilda Berlin

WOW så fantastiskt det ser ut att ha varit! Det är nog det sämsta med att bo på ön (gotland), det är så sällan det händer något liknande här :(
Hoppas du hade en fantastisk kväll!
Kram