+++

Hej på er. Äntligen är denna dagen slut och jag kan sätta mig ner och pusta ut. Tidigare ikväll fick jag ett mentalt bryt, Känner mig som välrdens sämsta mamma. Att vara preggo och känna sig som godzilla, vara tröttare än tröttast och ha en vild två åring är inte den bästa kombon. En skitdag helt enkelt så morgondagen kan bara bli bättre! 
 
Nu väntar jag på att maskinen med tvätt ska bli klar sen är det dags att sova. Bebis i magen härjar runt i magen och jag sitter och går igenom alla bidragen till tävlingen jag hade i samarbete med Libero. Imorgon utses vinnaren. På lördag är det dags för Social Media Lift, ska bli väldigt kul och spännande! God natt på er.
 
 
7
Jeanette

Imponerad över alla preggos som har småttingar redan, för visst blir man trött :)

Sv: Imorgon kommer det upp recension och recept.

My

Du har all rätt att bli arg och grinig. Inte så lätt att hantera situationen. Jag har haft mina utbrott när jag väntade barn nr 2. Det slutade med att jag lyssnade till kroppen och tog ca 10-30 min sovtid för att återhämta mig. Min man jobbat de flesta kvällar och helger så jag ingen partner som kan avlasta mig på det sättet.

Netti Starby

Jag minns att det var inte lätt att vara gravid och samtidigt ha en trotsig 2-åring. Kul att du har ett samarbete med libero :-D Kram

ajlimullersandvik.blogg.se

Heja dig, du är en bra mamma! Godzilla var faktiskt också en bra mamma, hon blev ju bara ett svin för att folk jiddrade med hennes ungar!

sv: Jag vet faktiskt inte. Precis som vissa vet att de vill ha barn, nu eller någon gång i framtiden, så vet jag att jag inte vill ha barn nu eller någon gång i framtiden...

Amanda Jona [SPONTAN]

Kram på dig! <3

Polly Svensson

Hahaha jag fick mig ett litet skratt när du skrev godzilla. Förstår om det är jobbigt men det e ju bara en period. Får hoppas att dagen blir bättre. Kram

Johanna

Superfin bild!