Förfäder

Hej lördag och ni fina människor som kikar in i min blogg. Jag blir så tacksam av att ni läser, kommenterar och visar att ni gillar det jag gör. Jag har fått så många roliga möjligheter via bloggen och många spännande saker väntar. Tack och stor kram! 

Den underbart fina postern som ni ser på bild kommer pryda vårt vardagsrum så fort jag hittat en passande ram. Den kommer från Desenio som var en utav våra fantastiska sponsorer på eventet. Alla bloggarna fick varsitt print som vi valde ut till dem. Är ni på jakt efter fantastiska prints kan jag varmt rekommendera Desenio, de har många snygga prints till hemmets alla rum och priserna är är grymma. Kundservicen likaså! 



Jag älskar indianer och tycker dom är så fina och mystiska och visa på samma gång. Min morfars mamma var indian så tekniskt sett har jag lite indianblood i mig. Så häftigt!!