Goodiebag

I höstas förra året började jag och Liselotte att chatta via facebook, vi kände inte varandra men hade bloggandet och fotograferingen gemensamt. Efter att vi chattat en stund kom vi fram till att vi båda ville ha ett bloggevent där vi ville dela med oss om kunskap, ett event där de inbjudna skulle få verktyg för att utveckla sina sociala medier. För det är ju det alla bloggare vill, utvecklas och bli större. Jag tycker det var jättekul att fixa detta och tillsammans med Liselotte, vi bildade ett grymt team med perfekt uppdelning utav allt jobb som vi faktiskt behövde göra för att uppnå detta. Jag är nöjd och det ska bli spännande vad som komma skall, ett nytt event kanske? Det får vi se ;-)

Nu tänkte jag dela med mig av vår sponsorlista som vi hade till Social Media Lift eventet. Vi hade kontakt med många företag och dessa är de företagen som sponsrade oss med fina produkter och tjänster. Tusen tack för samarbetet.

Bilderna har min duktiga vän Tess tagit.



 
Mrg Wines – Alkoholfritt vin Moderskeppet – Moderskeppet Guld medlemskap 1 månad 

Caseapp – Rabatt på ett köp Passion by Emelie – Startpaket webbkurs 

Nude – Proteinvatten Celsius – Celsius Sportdryck, korthållare och lypsyl

Desenio – Print Eurogamer – Film

Telia – Armband med texten Hata hat Smartphoto – Fotobok

Framkalla – Photoposter TGR Kungsgatan – pennor, block, strumpor, pennvässare, ansiktshandduk

Fotograf Evelinas Foto – föreläsning, fotografering under eventet, presentkort till varje goodiebag och presentkort på 1000kr till vinstbordet Enkla knep – Föreläsning ocht marknadsplan

Better bloggers- två valfria kurser till vinstbordet Jollyroom stjärnlampa till vinstbordet

Tack även till vår Sponsor Scandic för det superfina konferensrummet!

Ni kommer att få se min fotobok och postern sedan när jag beställt hem dem. Jag och många andra av deltagarna har haft problem med att beställa via framkallaapp tyvärr! Hoppas det löser sig snart så att postern kan få pryda vårt sovrum. 

 
bloggare - blogger - bloggevent - enklaknep - fotografevelina - scandic - scandicrubinen - socialmedialiftevent - socialmediliftevent16 - sponsorer
6
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så mycket fint

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul med goodiebag! :)

jessy

Kul med goodiebag och vilket bra innehåll! :D

Zaisha <3

va mkt bra man fick!! lite avis :p

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Tack för din fina kommentar på min blogg, blev så glad :D Och vilken grym goodiebag!

natalia

Åh vad roligt :D