Insta lately

De senaste bilderna från mitt instagram flöde. Använder ni er av Insta, vad heter ni där? Ni har väl inte missat mitt konto, det hade vart kul att nå 1000 följare innan semestern. jag heter precis som på bloggen Susanas.se och uppdaterar minst en gång varje dag. Följ mig gärna :)






7
Tilda Barkselius

Åh vilka härliga bilder!

annelie

fina bilder :D

Malin

men åh så mycket fina bilder!:)

JoJo

så fina bilder. jag älskar instagram :)

sv; ja, jag äter mycket hellre hemmagjord pizza än sån från pizzeria :P
hehe ja, det tycker jag absolut att ni ska ta och göra. :)

ja, det var kul att få handla hem lite nytt. men måste spara pengarna lite till new york-resan ^^

ajlimullersandvik.blogg.se

Kul att du är så aktiv på instagram. Jag heter @juliamullersandvik där :)

natalia

Så fina bilder! :)

Zaisha <3

härliga bilder :) jag heter @zaishiii