Libero Baby Care TÄVLING

Hej vänner!
Sedan Emilio var liten har Liberos produkter vart självklara för oss. Både när det kommer till blöjor och hudvård. I förra veckan fick jag hem ett fint paket med massa härliga produkter från Liberos nya Baby Care sortiment.  
 
Liberos Babyvårdsprodukter är Svanenmärkta, dermatologiskt testade och innehåller naturligt återfuktande, mjukgörande och vårdande Nordisk rapsolja och sockerbetsextrakt. Ni kan läsa mer och ta del av massa tips om hur man tar hand om bebis huden på bästa sätt hos Hudskolan
 
Nu har jag fått äran att tävla ut ett fantastiskt hudvårdskit till en lycklig vinnare! Till ett värde av 400 kr får ni: Liberos egendesignade neccesär, engångsunderlägg, kroppsolja, shampoo, dusch tvål, blöjpåsar, hand och ansiktservetter, två paket våtservetter och lotion. 












För att vara med och tävla, svara på frågan: 

Huden har många viktiga uppgifter, bland annat – att med solens hjälp – tillverka en viss vitamin. Vilken?
Ni hittar svaret på frågan HÄR

Kommentera svaret i inlägget med namn och mailadress. Tävlingen avslutas Måndagen den 9/5 2016. 
Detta är en tävling i samarbete med Libero Sverige. 
 

• TÄVLIGEN AVSLUTAD, VINNAREN ANGES IDAG 10/5 • 
 
liberosverige
21
Anna

Rätt svar: D- vitamin 😊
Vem älskar inte Libero produkterna och med snart en ny liten familjemedlem är det allt välbehövligt!

Evelina

D-vitamin! :)
Detta pris hade varit så fantastiskt då vi väntar vårt första barn nu i augusti :)

My

D-vitamin såklart! Har alltid använt Liberos blöjor och babyvård. Vet du om de har ändrat formulan på våtservetterna från de gamla paketen?

Tanja tinglöf

D vitamin är rätt svar!
Inte haft liberos hudprodukter. Vore kul att testa något nytt!

Anonym

D vitamin är rätt svar!
Inte haft liberos hudprodukter. Vore kul att testa något nytt!

Tanja

D vitamin är rätt svar!
Inte haft liberos hudprodukter. Vore kul att testa något nytt!

Angelica

D-vitamin. ☀️
Har alltid kört på liberos produkter ritualer dem är fantastiskt bra.

Cassandra Haraldsson

Kul med tävling :)

Emma o

d-vitamin. En väldigt viktig vitamin! :)

Eleonor Törnkvist

Rätt svar: D-vitamin!
Har en liten 3 månaders kille och vi skulle så gärna vilja testa liberos hudvårdsprodukter. Blöjorna är ju fantastiska! 😍
Lukas och jag håller alla tummar och tår! ✊

Michaela Wiberg

D-vitamin är svaret på frågan! :)
Detta hudvårdskit vore super att få vinna till mina små pseudotvillingar! Med två små pojkar förbrukas allt i förbrukningsväg i rask takt, och vilken lyx att få fylla på skötbordshyllan med dessa underbara produkter!

Veronica

Vitamin D :) Väntar mitt första barn och är beräknad om en vecka så hade varit fantastiskt roligt att vinna och få testa dessa produkter.

Polly Svensson

Bra produkter, jag kan till och med köpa vissa barnprodukter till mig själv. Söt tupp också eller vad det är =). Kram

Sandra'

D-vitamin :)
är gärna med och tävlar :) har inga egna barn men skulle ge det till min syster som precis fått barn :) rolig tävling, kram

Michelle - mamma till 2

D-vitamin :)
Skulle bli såå glad om jag vann, efter Louis alla utslag är vi väldigt noga med Vilka produkter vi använder till honom!

Håller tummarna!

Linda

D-vitamin
Skulle bli så glad om jag vann detta kit till min förlossningsväska.

Mia

Jag går i väntans tider och hade blivit så glad för detta fina kit!

Svar. D vitamin

Tanja

D-vitamin :)
[email protected]

Vore kul att testa nya produkter som man inte testat än!

Karinna

D-vitamin är det!!! :)

Sabrina Hauta

Svaret på frågan är självklart D-vitamin!

Perfekt vinst då vi fick våran andra prins den 10 april och Liberos produkter är vad vi använt sen start med första barnet så de är en självklarhet till även de andra! :)

Pernilla

D-vitamin

Använder bara dessa produkter och med två blöjbarn så är våtservetter verkligen behövligt. Provat mycket men dessa är bäst!