Mammagram

Godmorgon på er! Vi har vart uppe med tuppen och sitter nu och inväntar att få gå på båten. Vi ska ju som jag redan skrivit till Danmark idag och bo på The Reef. Vi har en övertaggad liten kille som är så spänd över att träffa Nicke Nyfiken som ska vara på båten. Vill ni hänga med oss får ni adda mig på snapchat, Susyy91 heter jag där. 

Imorgon är det som ni säkert inte missat Mors Dag! Jag vill tipsa er om att skicka ett mammagram till de mammorna ni vill hylla lite extra! Gå in på Lager 157's Facebook för att se hur ni gör. Det är busenkelt och gratis!! Trevlig Lördag på er. Kram 



4
annelie

va trevligt med en tripp kram

SKOGSRAAH

Fin idé :)

Zaisha <3

åhh bra tips, hade glömt bort mors dag -.-
så tack så mkt :) hoppas ni verkligen har kul i danmark :)

Amanda Lindstrand

Så trist att jag jobbar imorgon på morsdag :(