Snurriga morsan

Hej på er. Vad roligt att många uppskattade inlägget med lite info om mig. Denna veckan har verkligen susat förbi. Det känns som att jag legat efter med typ allting och varje dag har vart full med massa måsten. Nu börjar jag äntligen komma ikapp och passar på att ta en lååång frukost i min ensamhet. 

Jag lämnade mini på förskolan och möttes av en tom byggnad och blev lite stressad.. Jag trodde att jag tagit fel på dagen men det visade sig att jag missade den s t o r a lappen på dörren där det stod vart alla var. Idag är det förskolans dag så alla förskolorna i området var på den stora fotbollsplanen precis intill och firade tillsammans. Vi hann precis fram innan det var dag för dans och lek. 

Emilio var lite blyg i början men efter några minuter fick jag en puss och så gick han till sina kompisar för att dansa. De skulle få både fika och såpbubblor som överraskning efter att de dansat klart. 

Jag har sagt det innan och säger det igen, kärlek och respekt till alla fantastiska pedagoger som gör allt för att ta hand om det finaste vi föräldrar har, våra barn!! 




4
Emma

Svenska mackor..mmmm! Kram från italien :-)

Miss Baby Peaches

Gud vad gott det ser ut!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Ser så gott ut! :)

Emma

sv: ja men precis, som de här bilderna!!! frukost är ju bäääääst och älskar att kolla frukostbilder haha :D