Social Media Lift

God morgon på er! Jag har verkligen sovit som en stock inatt trots att det tog ett tag att somna. Idag är det dags för Social Media Lift eventet som jag och Liselotte fixat med sedan förra året! 

Det ska bli så himla roligt att få hänga med alla de inbjudna bloggarna på Scandic Hotel Rubinen som ligger på Avenyn i Göteborg. Vi kommer mingla, lyssna på föreläsningar med Johnna som driver Enklaknep.se och fotograf Evelina som också kommer fotografera under kvällen. Vi kommer äta en god tre rätters middag och kvällen kommer avslutas med att alla tjejerna går hem med fina goodiebags och mycket ny kunskap om hur de kan utveckla och jobba med sina sociala medier. 

Jag är väldigt glad och stolt över vad vi åstadkommit och så tacksam till alla företagen som sponsrar oss med grymma produkter. Det kommer komma ett inlägg med alla sponsorer nästa vecka och jag kommer såklart skriva om kvällen och visa er massa bilder. 




3
JoJo

åh det låter kul! ha så trevligt! :D

sv; dom påstår att felet är fixat nu, så jag hoppas det stämmer.

kul att du gillar inlägget om vilka produkter jag använder dagligen. :)
jag tycker att det är så himla kul med smink! <3

Amanda Lindstrand

sv: okej mysigt! jag va i rhodos för tre år sedan på festresa, så jag var inte i den lugna delen haha :p

Emma

åh men så kul! ser framemot lite bilder om du har :D hoppas ni hade en fin kväll =)

sv: tack för tips!! ska kolla in det programmet genast!