Sunday

Hej på er. Ännu en grå dag hos oss. Jag tycker faktiskt det är lite skönt med gråa dagar emellanåt. Nu kan man slappa inomhus med gott samvete och göra sådant man struntar i när man hänger ute i solen. Jag är sååå trött efter gårdagens event. Liselotte kom hem till mig runt två tiden. Vi packade goodibags, tjötade skit och fixade oss innan vi åkte till Scandic för att förbereda inför eventet. Det blev en fullspäckad dag och ett jättemysigt event. Jag var hemma strax innan 22.30 och hann utbyta några ord med mannen innan jag somnade. Jag kommer skriva mer om eventet och ni kommer även få se innehållet i goodiebagsen så fort vi fått bilderna av fotografen. Kram på er.





5
ajlimullersandvik.blogg.se

Det verkar sannerligen toppen :D :D

sv: ja, åååh, guacamole är såååå gött :D

Felicia [17år & rullstolsbunden]

SV: Eller hur! :D
Åh vad kul! :D

JoJo

jag ser fram emot att få se innehållet i goodiebagen! :D

sv; ja färgen är fin, men önskar att det var lite mattare och inte så kladdigt. :( nej ved trist att sonen fick tag på det nya läppstiftet så himla snabbt. haha!

Tilda Barkselius

Låter jättekul!

Amanda Lindstrand

Åh ser trevligt ut och fin!