Vem är jag?

Jag har börjat kolla igenom min blogg för att se vad jag egentligen ger er och om jag verkligen uttrycker mig och framstår så som jag vill framstå. En sak jag märkte när jag rannsakde min blogg var att det inte finns så mycket information om mig. Vem är jag som driver denna bloggen? Därför tänkte jag skriva lite kort information om mig och skulle ni undra någonting fråga gärna! Jag älskar att få feedback på mina inlägg och att komma närmare er läsare.

Namn: Susana M.J förhoppningsvis Wifey Hagström snart......
Smeknamn: Susy, Sanna.  
Ålder: 24 snart 25 (född 1991)
Bor: Strax utanför Göteborg men är uppvuxen i Marks Kommun. 
Familj: Sambo Marcus, vår son Emilio och bebis i magen som beräknas komma i September. Jag har även mina föräldrar och mina tre syskon, en storasyster och två "små" bröder och hunden Chapu plus hönsen. 
Språk: Svenska,Spanska, Engelska. 
Studier: Jag läste Medieprogrammet på gymnasiet, ville bli journalist från början men valde foto som inriktning. Jag är även utbildad butiksbiträde. 
Jobb: Jag jobbar som habiliteringspersonal på ett gruppboende för personer med olika funktionsnedsättningar. 
Favoritmat: Mammas chilenska skaldrjurssoppa, finns ingen godare mat! 
Favoritresemål: Greklands fantastiska öar och Chile såklart. Att besöka landet där mina föräldrar växte upp och fostrades är som att åka till mitt andra hem. Kulturen, maten, kärleken och folket. Jag är stolt över att ta del av det bästa av två världar, Chile och Sverige. Jag har vart i Chile två gånger och vi planerar att åka dit så fort kidsen blviti större. 
 
Jag tycker om: Att fotografera, hänga med min familj och mina vänner. Resa och tatueringar! Jag har massa och jag planerar att fortsätta med min sleeve så fort bebis har ammat klart. 
 
Mina killar <3
Nygjord Sleeve.
Santorini, Grekland.
 
Nyårsfest 2012/2013 En liten del av familjen.


                                                  Undrar ni någonting, fråga gärna, vad som helst, Kram.
2
Tanja

åh älskar Grekland= )

JoJo

kul att få veta mer om dig och jag gillar din sleeve! :D

sv; haha jo han har kanske en liten poäng där. men ändå så är det ju tråkigt att sonen fick tag på det och att det blev som det blev :P kram