Wedding time

Snart är sommaren här och för min del är det hög tid att uppdatera sommargarderoben. Hur har ni det med kläder till sommaren? Jag har kollat runt lite på nätet för att kolla utbudet. Att gå i affärer och kolla har jag inte tid eller rättare sagt ork med. Jag får sån beslutsångest och kan aldrig hitta det jag vill ha. När jag ska handla kläder kollar jag först online för att leta efter det jag vill ha och sedan om jag är osäker på plagget, kvaliten eller storleken besöker jag butiken för att köpa plagget. När det kommer till basic kläder köper jag oftast online i samma butiker som vanligt då är det enkelt att klicka hem det man vill ha. Tack till den som utvecklade nätshoppingen, eller vad säger ni? 

Denna sommaren ska vi på bröllop, jag har inte vart på något bröllop på hur många år som helst så det ska bli väldigt roligt! Jag har redan börjat kolla runt efter passande klänningar till bröllopet och jag har hittat några favoriter Esprit som jag ska åka till butiken för att prova. Jag är inte sugen på att köpa en graviklänning som jag kommer använda några få gånger så min tanke är att köpa någon typ av maxiklänning. När det kommer till gravidkläder tycker jag att utbudet är väldigt begränsat och alldeles för basic. Jag tycker dessutom det känns så onödigt att köpa massa preggokläder som kommer användas under en sådan kort tid. 

Dessa tre är mina kandidater än så länge, favoriten är nummer två. Vilken tycker ni är finast?
 



ETT // TVÅ // TRE
 
gravid2016 - kläder - maxiklänning - preggo - shopping - sommar2016 - sommarkläder - sommarklänning - summer
6
Tilda Barkselius

Min favorit var också nummer två, så himla fin!!

Zaisha <3

den mellersta klänningen är jättefin :)

natalia

Åh älskar den i mitten!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så snygga klänningar! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

ALLA TRE, Esprit är ju ett så hållbart märke ändå! Jag behöver definitivt uppdatera sommargarderoben för jag kommer verkligen inte i mina kläder >.<

Alice Lindström

Tycker den mellersta var snyggast!